Wyjątkowa

Pamiętam taki Dzień, Jeden w roku,
gdy byłam małą dziewczynką,
jak z całą klasą przygotowywaliśmy przedstawienie,
mieliśmy zagrać przed Wami "Kopciuszka".
Pamiętam jakby to było dziś,
Jak wszystkie stałyście przed Naszą klasą czekając, aż My będziemy gotowi,
Aż zaprosimy Was na Nasz występ.
I pamiętam Ciebie Mamo,
Pamiętam zaskoczenie na Twojej buzi gdy Mnie zobaczyłaś,
Tak, ten strój ewidentnie do Mnie nie pasował,
wszyscy go do dziś pamiętają i ta peruka...
Kamuflaż okazał się udany, bo ledwo Mnie w nim rozpoznałaś.
Było zabawnie, nieprawdaż?
Doskonale pamiętam jak wcieliłam się w oziębłą i złą macochę, a Ty?
Najciekawiej było jednak w trakcie występu, gdy w emocjach ktoś pomylił kwestie i Nasza bajka nim na dobre się rozpoczęła już się kończyła. 
I tak Kopciuszek nawet nie zdążył zgubić pantofelka, a już odnalazł swoją miłość...

...ale Najważniejsze z tego Dnia, to co pamiętam po dziś dzień, to, to niewiarygodnie przyjemne uczucie bycia Wyjątkową! Wyjątkową dla Ciebie... W Twoich oczach widziałam dumę... Twoje ręce, tulące, ciepłe... tyle pochwał, miłych słów, uśmiechu...
I tak, każdego roku, w Ten właśnie, Magiczny Dzień!

Pamiętasz Mamo?

Jakie to były dla Mnie, dziecka, emocje,
Każdego roku, w Ten Jeden Dzień, w którym tak bardzo chciałam pokazać jaka jesteś dla Mnie ważna, jak mocno Cię Kocham i że Jesteś dla Mnie Wyjątkowa.

Pamiętam laurki, które malowałam..
Pamiętam kwiatki, które dawałam...
Pamiętam całusy i przytulanie...
Pamiętam uśmiech.

Byłaś i jesteś Wyjątkowa. 
Żadne w pełni nie oddadzą tego słowa.
Byłaś i jesteś dla Mnie oparciem,
Wiem, że mogę na Ciebie liczyć, że będziesz zawsze Moim wsparciem.
Byłaś gdy bardzo tego potrzebowałam,
Byłaś gdy z głupoty Twoimi uczuciami targałam,
We wszystkich chwilach Mojego życia,
Dajesz Mi naukę lepszego bycia,
A Ja jedyne co mogę zrobić,
To tego nie zepsuć i nie roztrwonić.
Tu, przy okazji, mogę Ci podziękować
i prosić: prowadź Mnie Mamo dalej, prowadź!

Ten Jeden Dzień, nabrał teraz innego znaczenia, bo też jestem Mamą. Nie ma bowiem piękniejszego uczucia, nie ma! niż bycie Mamą! I jak przychodzi Ten Jeden Dzień w roku, a Moi Mali Mężczyźni przybiegają wręczyć Mi kwiaty, moje serce szaleje z radości. Teraz wiem Mamo co czujesz. Wiem i rozumie.


Komentarze

  1. To prawda Dzień Matki to piękny dzień, tylko patrzeć jak Ty niebawem zasiądziesz na widowni i będziesz podziwiać występy swoich synków. Ja podziwiałam je wczoraj mojej starszej córci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie musiało być cudowne uczucie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Ja piszę posty, a Ty komentujesz...Możemy się tak umówić?

Popularne posty